Zwrot i wymiana

W celu ułatwienia poruszania się po naszym serwisie oraz jak najlepszej obsługi prezentujemy najważniejsze kwestie dotyczące polityki zwrotów w sklepie Woda Góry Las.

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania zajrzyj do naszego Regulaminu bądź skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje wątpliwości.

 

Termin zwrotu i formularz odstąpienia

InformacjaKonsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Można również skorzystać z naszego gotowego formularza odstąpienia od umowy - kliknij tutaj.

 

 

Zwrot kosztów transportu


Informacja

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

 


Informacja

Możesz skorzystać z powyższego okna nadania obsługiwanego przez firmę Allekurier lub nadać paczkę w dowolny, wybrany przez siebie sposób na adres: Woda Góry Las ul. Bosa 17 60-125 Poznań z dopiskiem "Zwrot do zamówienia [numer]". Do paczki dołącz wypełniony powyżej formularz zwrotu.


Kiedy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy

InformacjaPrawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Będą to mi.in takie produkty jak:

  • żywność liofilizowana
  • środki opatrunkowe i ratownicze
  • środki ochrony zdrowia


InformacjaPrawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Są to m.in.:

  • koszulki czy bluzy na zamówienie (w tym koszulki z piktogramami)
  • plakietki, znaczki, przypinki
  • modyfikowane chusty (dwukolorowe, lamowane, haftowane itp.)

 

Informacja

Prosimy też o zwrócenie uwagi - zwłaszcza w przypadku odzieży - czy odsyłany towar nie wymaga oczyszczenia np. z sierści lub nie jest przesiąknięty silnymi zapachami perfum, tytoniu itp.



Wymiana towaru

 

Informacja


Co zrobić jeśli chcesz wymienić zamówiony towar - np. na inny rozmiar czy kolor? W takim wypadku musisz również dokonać zwrotu, zgodnie ze wszystkimi wytycznymi powyżej, a na naszej stronie złożyć nowe zamówienie na właściwy produkt.

 

Informacja

Gdy odesłany produkt do nas dotrze, to w ciągu kilku dni przejdzie procedurę zwrotu, a na Twoje konto przelejemy należność za odesłane produkty. Pieniądze te możesz wykorzystać na opłacenie nowego, złożonego zamówienia.

 

Informacja

Jeżeli zależy Ci na czasie, to najlepiej nie czekać na sfinalizowanie zwrotu, tylko nowe zamówienie opłacić od razu po złożeniu. Będzie wtedy realizowane niezależnie od odesłanego towaru. O zwrot pieniędzy nie musisz się martwić - zostanie przelany na Twoje konto!